MultiReklama

MultiReklama - Zarabianie, reklama, programy partnerskie, praca on line


Szukaj na tym blogu

niedziela, 18 grudnia 2011

Ludzka firma w sieci



Autorem artykułu jest MC


Dotarcie do klienta kosztuje sporo wysiłku, który trzeba wszelkimi sposobami minimalizować. Wielkie organizacje robią wszystko, aby marka kojarzyła się pozytywnie. Jednym ze skuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta i urealnienia działalności w oczach zwykłych ludzi jest prowadzenie bloga firmowego.

Zwykły blog prowadzony przez osobę lojalną marce może zapewnić jej komercyjny sukces. Jak to się dzieje?


Komunikacja z klientem.


Blog, na którym firma pokazuje na przykład zdjęcia uśmiechniętych pracowników(oczywiście prawdziwych, a nie wynajętych do sesji zdjęciowych modeli), produkcję, poradniki dla konsumentów i wiele innych ciekawostek jest w stanie bardzo szybko wyrobić sobie ludzki obraz w oczach swoich klientów.


Ludzki obraz?


Standardowo postrzega się firmę poprzez pryzmat wielkiej maszyny, w której każdy pracownik jest jej malutką częścią i nie ma żadnego wpływu na jej losy. Blog firmowy może burzyć stereotyp modelu korporacyjnego i stwarzać konsumentom podstawę, aby kupili produkt od prawdziwych ludzi, którzy mają rodziny, dzieci, uśmiechają się i smucą tak jak oni.


Internet szansą na zysk


Postępujący rozwój internetu oraz serwisów społecznościowych stworzył zupełnie nowe możliwości rozwoju przedsiębiorstw, które mogą bezpośrednio poznawać opinie o swoich produktach i prowadzić czytelny dialog ze swoimi klientami.


Transparentność to dzisiaj słowo, które w swoim słowniku powinna uwzględnić każda szanująca się marka. Konsument lubiący markę będzie przekazywał jej obraz całemu swojemu otoczeniu. Im ten obraz lepiej wykreowany, tym większy sukces komercyjny.


Na zakończenie


Blog firmowy lub nawet konto na Facebooku to bardzo dobre rozwiązanie, aby zwiększyć świadomośc marki i zdobywać stopniowo grupę lojalnych klientów. Niski koszt i duża efektywność czynią z bloga firmowego potężne narzędzie promocji.

---
   

Zamień bazgranie w profesjonalne pisanie



Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

EURO ( € )
USD ( $ )
PLN ( zł )

1 komentarz :

  1. Komunikacja z klientem? Tylko i wyłącznie poprzez służbowego maila, nigdy przez prywatnego. I to najlepiej jak do tego maila w razie nieobecności pracownika będą miały dostęp także inne osoby. Takie usługi można znaleźć w mailach Google, na firmowej domenie i bez reklam. My zakładaliśmy u siebie takie z pomocą https://fotc.com/pl . To dystrybutor usług Google, firma z ogromnym doświadczeniem.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Thumbnail Screenshots by Thumbshots